Ce opțiuni există pentru serviciul Plăți Facturi?
Ca să plătești facturile folosind BT Pay, poți alege una dintre opțiunile acestea:
➤⠀Gratuit: opțiune implicită prin care poți face până la 4 plăți de facturi gratuite/lună calendaristică, cu excepția plăților către furnizorii marcați cu simbolul
➤⠀Facturi Plus: opțiune care se plătește lunar (plata este anticipată, pentru luna ce urmează) și costă 5 lei/lună. Cu această opțiune se pot face un număr maxim de 8 plăți de facturi pe lună, inclusiv și la furnizorii marcați cu
➤⠀Facturi Nelimitate: opțiunea aceasta se plătește lunar (plata este anticipată, pentru luna ce urmează) și costă 15 lei/lună. Cu această opțiune se poate face un număr nelimitat de plăți facturi, inclusiv și la furnizorii marcați cu
Poți alege una dintre opțiuni odată ce ai conectat cel puțin un furnizor. Opțiunile sunt vizibile în BT Pay -> „Setări”.
❗⠀Bine de știut:
➤⠀Dacă alegi „Facturi Plus” sau „Facturi Nelimitate”, trebuie să alegi cardul BT propriu emis pe numele tău din contul căruia se va debita lunar contravaloarea opțiunii selectate. Partea cea mai tare e că beneficiezi de o perioadă de testare gratuită de 15 zile, iar ulterior se va face prima plată pentru opțiunea din cardul selectat în a 16-a zi.
➤⠀Dacă vrei să modifici opțiunea din „Facturi Plus” în „Facturi Nelimitate”, la momentul modificării se va percepe diferența de cost între cele 2 opțiuni pentru luna în curs.
➤⠀Dacă vrei să modifici opțiunea din „Facturi Nelimitate” în „Facturi Plus”, beneficiile opțiunii „Facturi Nelimitate” vor rămâne active până la finalul lunii facturate.
➤⠀Dacă în momentul oricărei plăți nu mai deții cardul BT selectat pentru plata în app sau dacă soldul contului nu este suficient, atunci plata opțiunii nu se va putea face, iar opțiunea va fi închisă. Vei fi notificat direct în aplicație.
➤⠀Dacă te dezabonezi în perioada de testare gratuită, iar ulterior te vei abona din nou, la data abonării vei plăti costul opțiunii alese, deoarece perioada de testare gratuită se oferă o singură dată pentru 15 zile.
➤⠀Dacă totuși vrei să renunți la opțiunea plătită, poți cere acest lucru prin BT Pay. Beneficiile pentru luna în curs vor rămâne active până la finalul perioadei plătite.
➤⠀Dacă ai activat o opțiune „Facturi Plus” sau „Facturi Nelimitate” și ai șters BT Pay, opțiunea selectată nu se va dezactiva automat. E important să anulezi opțiunea din BT Pay înainte să ștergi aplicația.